Acampada a Sant Joan del Codolar

El pioners aquest any estem a tope! Ja tenim pensat el projecte que volem fer i un munt d’idees per l’autofinançament.

Aquestes idees van sortir a la primer acampada, el cap de setmana del 18 i 19 d’octubre. Vam anar a Cornudella, allà vam fer jocs i després de dinar vam sorprendre els caps amb una idea de projecte en ment, que els hi va semblar molt bé i ells ens van sorprendre amb idees per l’autofinançament. A la tarda vam fer un joc de pistes pel poble amb preguntes sobre els nostres interessos per a aquest any.

Més tard, quan ja era de nit, vam pujar a l’ermita de Sant Joan del Codolar, on vam fer jocs, vam sopar, vam fer un joc de nit (que tot i ser els més grans del cau ens vam cagar a les calces) i ens en vam anar a dormir després de l’hora lliure.

Al matí ens vam despertar i a les 9h ja estàvem esmorzant. Vam gravar un vídeo explicant les primeres idees del projecte i n’anirem fent més a mida que l’avancem. Després vam agafar les motxilles i vam començar a caminar amunt i amunt, i vam arribar a la conclusió que no estem preparats i ens falta molt d’entrenament per poder arribar fins a Andorra vius. Vam anar a la cova del Moloner i després a la Corbatera, on vam fer un munt de fotos xulissimes aprofitant el paisatge (gràcies a l’Alina que sempre porta la càmera). Després vam baixar cap a Albarca on vam dinar i ens vam trobar una clanera que té una casa allà. Cap a les 16h vam anar a buscar el bus i a les 17h ja erem a Reus.

Va ser una acampada molt productiva, vam tenir molt bones sensacions i tenim ganes de la propera acampada!

Observacions: els caps ens van ensenyar a fer brownies de microones bonissims!