Acampada 14-15 desembre

IMG-20131215-WA0011

IMG-20131215-WA0009

IMG-20131215-WA0000

Aquest cap de setmana els Raiers hem anat d’excursió per les muntanyes de Prades.
Dissabte, ben d’hora al matí, vam agafar un tren cap a Alcover, des d’on vam anar caminant fins a Mont-ral. Tot i que feia força pujada, el camí fou harmoniós degut a la grata companyia i a un paissatge d’alló més formós. Seguint la Vall Glorieta vam aturar-nos tant a l’antiga fàbrica de paper, com a les Fonts del Glorieta, on a l’estiu un s’hi pot anar a banyar.
Un cop a Mont-ral vam dinar i fer una bona migdia, que ens la ben bé mereixíem degut a la llarga caminada.
Durant la tarda, primer vam estar treballant el tema dels projectes, que vam seguir tractant durant tota l’acampada, i després vam coneixer unes quantes característiques del poble de Mont-ral.
En el refugi no ens hi trobàvem sols. Un grup d’escaladors provinents de diversos racons de Catalunya, Andorra i Espanya, principalment, s’hi estaven també allotjats.
A la nit vam anar a dormir aviat, havent jugat avans a alguns jocs per unir-nos tots una mica més.
L’endemà al matí, després d’esmorzar sota la llunyana mirada dels Pirineus i Montserrat, vam empendre la marxa direcció La Riba. De cop i volta, quan ja duiem una bona part caminada, vam parar esment en que feia estona que no trobàvem cap marca del GR, doncs ens havíem perdut.
Finalment vam fer cap altre cop a Alcover, d’és d’on vam agafar el tren per tornar a Reus on ens esperàven els pares.
El temps ens ha somrigut, i naltros hem somrigut amb ell.
Fins el següent cap de setmana Raiers, recordeu que farem cagar el tió.